نحوه کسب فالوور رایگان و کسب درآمد از اینستاگرام
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
نحوه کسب فالوور رایگان و کسب درآمد از اینستاگرام
شنبه 19 تير 1400 ساعت 23:51 | بازدید : 180 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

اگر می خواهید با نمایه Insta خود درآمد بیشتری کسب کنید ، نمی توانید سرمایه گذاری در اینستاگرام ، کسانی که دکمه «اطلاعات بیشتر» یا برنامه هایی برای پیروان پیروزی دارند نادیده بگیرید. از طرف دیگر ، سرمایه گذاری در این خدمات همیشه امکان پذیر نیست ، به خصوص اگر تازه کار خود را شروع کرده اید. اما چگونه پیروان فاقد اینستاگرام پیروز می شوند؟

با وجود کاهش های اخیر در دسترسی به پست ، شما هنوز هم می توانید بدون صرف هزینه ای ، یک پایه پیروی برای پروفایل خود ایجاد کنید. همانطور که پیروان شما رشد می کنند ، توصیه می کنیم برای افزایش نمایه و افزایش شانس خود برای انجام مشاغل جدید ، بودجه ای اختصاص دهید.



در حالی که این روز هنوز کافی نیست ، دستان خود را آلوده کنید تا با این نکات و ترفندهای رایگان برای دنبال کنندگان اینستاگرام ، پروفایل خود را عالی کنید.

 

فهرست مطالب [Mostrar]



1. بیو خود را بهینه کنید
اولین کاری که هنگام ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام انجام خواهید داد ، ایجاد یک بیوگرافی در مورد خودتان است. انتخاب نام کاربری ، عکس پروفایل ، توضیحات مختصر و پیوند به سایت شما بخشی از اطلاعاتی است که باید وارد کنید.

فکر نکنید فقط گذاشتن عکس از خود و نوشتن هر چیزی کافی است ، زیرا اینگونه نیست!

اگرچه ساده است اما بهینه سازی bio شما پیدا کردن شما را در جستجوهای اینستاگرام آسان می کند. بنابراین سعی کنید از نام خود یا نام تجاری خود استفاده کنید.

در توضیحات خود ، سعی کنید مختصر باشید و به کاربران اینستا نشان دهید که چه کاری انجام می دهید یا می فروشید. اگر می خواهید به پیروان خود بیاموزید که چگونه می توانند هر روز بصورت آنلاین درآمد کسب کنند ، مثلاً چیزی مانند "من به کارآفرینان یاد می دهم که یک تجارت را در اینترنت انجام دهند" یا "من به مردم می آموزم که چگونه از خدمات وب درآمد بیشتری کسب کنند." "



همچنین سعی کنید حداقل یک هشتگ در این فضا قرار دهید. این باید مربوط به میز کار شما باشد و از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. اگر هنوز اطلاعات زیادی در مورد هشتگ ها ندارید ، برای شروع این لیست را که از 250 هشتگ محبوب اینستاگرام ساخته ایم ، بررسی کنید.

برای یادگیری نحوه به دست آوردن فالوور رایگان اینستاگرام با بهینه سازی بیو ، این آموزش کامل را ببینید!

 

2. بیاموزید که چگونه ایده های ارسال را بدست آورید
سازگاری مهمترین مهارت برای کسانی است که می خواهند محتوای خود را در رسانه های اجتماعی زندگی کنند. بنابراین ، یادگیری نحوه تولید ایده های پست به راحتی برای ایجاد دستور کار و سازگار نگه داشتن محتوا در نمایه شما ضروری است.

برای ایده های بیشتر ، هر بار که ایده جدیدی دارید ، یک دفترچه یادداشت یا برنامه به همراه داشته باشید تا یادداشت برداری کنید و آنها را در بایگانی قرار دهید. هنوز مطمئن نیستید که چگونه شروع به کار کنید؟

سپس این ایده های ارسال اینستاگرام را که در مقاله به نمایش گذاشته ایم ، بنویسید!

 

3. با این ایده ها تقویم محتوایی ایجاد کنید.
آیا توصیه ای را که ما برای یادداشت برداری از هر ایده پستی داشته ایم می دانید؟ این جایی است که آنها خواهند رفت. در آن می توانید زمان تولید پست و زمان بندی ارسال آن را برنامه ریزی کنید.

به دلایل زیر توصیه می شود یک تقویم انتشاراتی سازمان یافته داشته باشید:

1 - بدون دانستن اینکه چه چیزی ارسال کنید ، گم نخواهید شد.



2 - بدانید چه زمانی نیاز به جستجوی ایده های جدید برای ارسال دارید.

3 - فضای بیشتری برای ایجاد آرام و بدون نیاز به کار سریع و بد پست های خود دارید.

بنابراین برنامه خوب قدیمی را دست کم نگیرید. یا اگر ترجیح می دهید ، می توانید برای پیگیری پیام های خود ، این برنامه های زمان بندی ارسال اینستاگرام را بررسی کنید.

 

4. بهترین زمان ارسال پست در Insta را مطالعه کنید
چندین فرمول معجزه آسا در مورد زمان ایده آل برای برنامه ریزی ارسال های Insta خود مشاهده خواهید کرد. آنها را باور نکنید.

بهترین زمان ثابت برای ارسال وجود ندارد. این زمان به عادت های مخاطبان شما بستگی دارد و فقط یک راه وجود دارد که بدانید بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است: سعی کنید!



ابزارهای متریک اینستاگرام با تجزیه و تحلیل ساعات و روزهای درآمد از اینستاگرام هفته که فعالیت فالوورهای شما بیشتر است ، می توانند در این کار به شما کمک کنند. این زمان ها را ارزیابی کنید و با توجه به نتایجی که به دست می آورید برنامه خود را تغییر دهید.

اگر در کشورهای دیگر طرفداران زیادی دارید ، باید در برنامه ریزی خود منطقه زمانی را نیز در نظر بگیرید. به این ترتیب ، شما می توانید با کسانی که در کشور خود هستند و با طرفداران بین المللی خود ارتباط برقرار کنید.

با خواندن این مقاله کامل که به شما در مورد چگونگی پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام می آموزد ، بیشتر بیاموزید!

 

5. در محتوای خود ثابت قدم باشید.


شما قبلاً می دانید که چگونه ایده ها را برای پست ها یادداشت کنید ، اهمیت تنظیم یک تقویم تحریریه برای اینستاگرام خود و مطالعه بهترین زمان برای ارسال. یعنی شما از قبل همه ابزارها را برای انتشار مداوم مطالب در اختیار دارید.

به یاد داشته باشید که ثابت قدم بودن با پایداری متفاوت است. فقط کافی است در انتشار یک پست در روز پافشاری کنید. انجام این کار دستورالعمل ایجاد پست های بد است که نتایج کمی به بار می آورد.

سازگار بودن به معنای ارسال اغلب ، اما با یک استاندارد کیفیت است که به شما امکان می دهد پروفایل شما رشد کند و پیروان خود را از طریق instagram رایگان و حتی بهتر ، سریع کسب کنید.

https://instagrammarketing.jimdosite.com/

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 282
بازدید کل : 2699
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 282
:: بازدید سال : 1233
:: بازدید کلی : 2699